Palety i boxy z elektroniką

Szeroka oferta zwrotów konsumenckich. Palety z elektroniką pochodzące z największych światowych platform sprzedażowych. W ofercie znajdziesz produkty produkty nowe, używane, powystawowe oraz uszkodzone pochodzące ze zwrotu. Skorzystaj z promocyjnej wysyłki w cenie zakupu!!

wozek_widlowy
scroll

Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do newslettera


    Promocje Trwa!
    Wysyłka GRATIS!

    Zastanawiasz się nad zakupem? Bądź na bieżąco z naszymi ofertami.


      newsletter

      Odbiór osobisty towaru:

      • Zielona Góra
      • Opole
      • Babice Nowe k. Warszawy

      Formy płatności

      • Przelew (przedpłata)
      • Pobranie (zadatek przelewem 300 zł)
      • Płatność przy odbiorze osobistym
      • Płatność kartą (po uprzednim umówieniu się)

      FAQ

      faq Jaką mam pewność, że zarobię? W końcu to zakup w ciemno... faq

      Pomimo, że w naszej ofercie pojawiają się tzw. Mystery Boxy, których zawartość do samego końca pozostaje dla wszystkich niespodzianką to jednak większość naszego asortymentu jest transparentnie prezentowana. Każda oferowana przez nas paleta czy box jest opatrzony informacją o kategorii, którą zawiera. Dodatkowo przed dokonaniem wyboru towaru każdy może zapoznać się ze specyfikacją towaru, w której znajduje się pełna lista znajdujących się na palecie produktów. Jedynym nieznanym nam parametrem pozostaje stan w jakim kupujemy dane przedmioty, możemy zatem trafić na przedmioty całkowicie nowe, ale należy pamiętać o ryzyku trafienia również uszkodzonych.

      faq Skąd mam wiedzieć ile na danej palecie znajduje się kategorii A (nowe), B (używane), C (uszkodzone, niekompletne)? faq

      Niestety na to pytanie nie można odpowiedzieć w sposób jednoznaczny. Kategoryzowanie produktów po ich jakości nigdy nie było domeną dużych serwisów sprzedażowych (choć sporadycznie się zdarzało). Historycznie to pomysł innych platform sprzedażowych oraz pośredników, którzy filtrują zawartość palet przed ich dalszą sprzedażą. W Kaufnet palety sprzedajemy w identycznym stanie jak do nas przychodzą.

      faq A co jeśli stracę? faq

      Handel zwrotami z popularnych serwisów sprzedażowych należy traktować jako inwestycję. Oznacza to, że absolutnie nie należy inwestować jedynych środków jakie posiadamy, które są nam niezbędne do codziennego życia. Co prawda znakomita większość generuje zysk, jednak trudno określić horyzont czasowy, w którym możemy oczekiwać zwrotu z inwestycji.

      faq Czy jest sposób na minimalizowanie ryzyka? faq

      Oczywiście, że tak. Pamiętajmy jednak, że mówimy o minimalizowaniu, nie o eliminowaniu ryzyka. Podzielmy sobie zagadnienie na kilka kroków. Otóż... Po pierwsze zastanówmy się czy rozważana kategoria produktów jest na pewno tym czym chcemy się zajmować, odpowiada naszym kwalifikacjom oraz czy moment jej zakupu jest właściwy np. czy nie zamawiamy akcesoriów do sportów zimowych w marcu? Po drugie warto na początek wybrać paletę lub box zawierającą większą ilość produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu ewentualny produkt nie nadający się do odsprzedaży będzie stanowił mniejszy procent całego zamówionego asortymentu. Po trzecie im mniejsza ilość zamawianych palet tym ryzyko straty wyższe. Oczywiście rozumiemy początkujących w tym biznesie, którzy planują na początek mniejszy, próbny zakup. Jednak w dłuższym rozrachunku rekomendujemy dywersyfikację zakupów na wiele palet. Palety o wartości ujemnej w stosunku do ceny zakupu zdarzają się niezmiernie rzadko, ale nie możemy o tym zapominać. Jeśli zdecydujemy się na zakup większej ilości palet to nawet jeśli trafi nam się jedna "pechowa" to reszta zakupu wygeneruje zysk. W przypadku jeśli zdecydujemy się na zakup jednostkowy to ryzyko straty pozostaje na tym samym poziomie, jednak pozbawiamy się "poduszki bezpieczeństwa" w postaci dodatkowych filarów (palet).

      faq Gdzie najlepiej sprzedawać? faq

      Na to pytanie również nie da się odpowiedzieć stanowczo i jednoznacznie. Można prowadzić handel stacjonarny lub internetowy z podobnymi efektami. Decydując się na kanał sprzedaży należy wziąć pod uwagę grupę odbiorców do jakiej możemy dotrzeć z ofertą. Warto więc przeanalizować np. ruchliwość ulicy przy jakiej ulokowany miałby być nasz sklep oraz to jacy ludzie zamieszkują naszą miejscowość. W przypadku sklepu internetowego powinniśmy oszacować ruch jaki spodziewamy się osiągnąć. Warto też rozważyć popularne platformy sprzedażowe, w myśli marketingowej zasady aby nie tworzyć społeczności tam gdzie ich nie ma. Niewątpliwą zaletą sprzedaży online jest brak kosztów związanych z lokalem czy pracownikami. Minusem jest np. obowiązek przyjęcia zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu do czego zobowiązuje nas Kodeks Cywilny.

      Masz pytania?

      Skontaktuj się z nami. Chętnie porozmawiamy i podpowiemy Ci skuteczne rozwiązania powstałe na bazie naszego wieloletniego doświadczenia.